Hoe bestel ik op Doika? Hoe bestel ik op Doika?

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

  • - Zoek het artikel dat u wilt kopen.
  • - Kies nu het aantal dat u wilt bestellen & klik op het winkelwagentje. Zo legt u het artikel in uw winkelwagentje.
  • - Wilt u verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje tot u klaar bent.
  • - Klik daarna op uw winkelwagentje (rechts bovenaan).
  • - Ga verder met uw bestelling.

Stap 2: Bestelling controleren

  • - Liggen de juiste artikelen in uw winkelwagentje?
  • - Klopt het factuuradres?
  • - Klopt het leveringsadres? Dit staat standaard op het adres van uw account. U kunt hier een ander adres opgeven.
  • - Is alles naar wens? Klik dan op “Betalen”.

Stap 3: Betalen en afronden

  • - Kies hoe u wilt betalen.
  • - U heeft een ruime keuze uit de diverse betaalmethodes.
  • - Klik op “Ja, ik bevestig mijn betaling” om uw bestelling te betalen.
  • - Uw bestelling is geplaatst!

Kan ik een bestelling wijzigen of verwijderen?

Ja, dit is mogelijk, u heeft ook de mogelijkheid uw bestelling te retourneren binnen de 30 kalenderdagen. De kosten en risico's verbonden aan de retourzending vallen te lasten van de gebruiker.

Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.

Levering

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Wij mailen u in de volgende fases van het leveringsproces:

  • - Bevestiging van uw bestelling;
  • - Uw bestelling is onderweg naar u.
  • - Factuur van uw geleverde bestelling

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling al meer dan 7 werkdagen onderweg?

  • - Ja: Neem contact met ons op via de mail (info@doika.be). Wij helpen u graag verder.
  • - Nee: Het is mogelijk dat uw pakket binnen 7 werkdagen alsnog wordt bezorgd. Wij verzoeken u om nog even af te wachten.

Wat zijn de levertermijnen?

Wij vermelden bij elk product de real time voorraad. Hieronder de meest voorkomende situaties. 

Product is op voorraad
Producten die in voorraad zijn en voor 16u00 (GMT+1) besteld worden, worden onder normale omstandigheden de dag zelf verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die opgelopen zijn door de transportfirma(s). U zending is dan binnen de 7 dagen bij u thuis geleverd (binnen Benelux). De termijn voor zendingen buiten Benelux is afhankelijk van uw locatie, zie transporttijden voor uw geschatte levertermijn. (Let op maatwerk duurt 5 à 6 weken.)

Product is niet op voorraad
Indien u producten bestelt die niet voorradig zijn moeten wij deze bestellen bij de fabrikant. De verwachte levertermijn is dan afhankelijk per fabrikant.

Heeft u vragen stuur ons via mail (info@doika.be) of via de live chat.

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

  • - Zoek het artikel dat u wilt kopen.
  • - Kies nu het aantal dat u wilt bestellen & klik op het winkelwagentje. Zo legt u het artikel in uw winkelwagentje.
  • - Wilt u verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje tot u klaar bent.
  • - Klik daarna op uw winkelwagentje (rechts bovenaan).
  • - Ga verder met uw bestelling.

Stap 2: Bestelling controleren

  • - Liggen de juiste artikelen in uw winkelwagentje?
  • - Klopt het factuuradres?
  • - Klopt het leveringsadres? Dit staat standaard op het adres van uw account. U kunt hier een ander adres opgeven.
  • - Is alles naar wens? Klik dan op “Betalen”.

Stap 3: Betalen en afronden

  • - Kies hoe u wilt betalen.
  • - U heeft een ruime keuze uit de diverse betaalmethodes.
  • - Klik op “Ja, ik bevestig mijn betaling” om uw bestelling te betalen.
  • - Uw bestelling is geplaatst!

Kan ik een bestelling wijzigen of verwijderen?

Ja, dit is mogelijk, u heeft ook de mogelijkheid uw bestelling te retourneren binnen de 30 kalenderdagen. De kosten en risico's verbonden aan de retourzending vallen te lasten van de gebruiker.

Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.

Levering

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Wij mailen u in de volgende fases van het leveringsproces:

  • - Bevestiging van uw bestelling;
  • - Uw bestelling is onderweg naar u.
  • - Factuur van uw geleverde bestelling

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling al meer dan 7 werkdagen onderweg?

  • - Ja: Neem contact met ons op via de mail (info@doika.be). Wij helpen u graag verder.
  • - Nee: Het is mogelijk dat uw pakket binnen 7 werkdagen alsnog wordt bezorgd. Wij verzoeken u om nog even af te wachten.

Wat zijn de levertermijnen?

Wij vermelden bij elk product de real time voorraad. Hieronder de meest voorkomende situaties. 

Product is op voorraad
Producten die in voorraad zijn en voor 16u00 (GMT+1) besteld worden, worden onder normale omstandigheden de dag zelf verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die opgelopen zijn door de transportfirma(s). U zending is dan binnen de 7 dagen bij u thuis geleverd (binnen Benelux). De termijn voor zendingen buiten Benelux is afhankelijk van uw locatie, zie transporttijden voor uw geschatte levertermijn. (Let op maatwerk duurt 5 à 6 weken.)

Product is niet op voorraad
Indien u producten bestelt die niet voorradig zijn moeten wij deze bestellen bij de fabrikant. De verwachte levertermijn is dan afhankelijk per fabrikant.

Heeft u vragen stuur ons via mail (info@doika.be) of via de live chat.