Hé, waarmee kunnen we je helpen?

klantenservice doika

Bestellen

Het plaatsen van een bestelling bij Doika moet zowel leuk als eenvoudig zijn! Daarom leggen we je graag uit hoe je het eenvoudigste bij ons een bestelling plaatst. Het plaatsen van een bestelling is als volgt.

Betaalmethodes

Voordat je leuke dingen met je product kunt gaan doen, moet je eerst betalen. Zodra je gaat betalen kom je in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken en kan je veilig en snel je bestelling afrekenen.

Voorraad

Waarom Doika? Grote voorraad! Bij Doika hebben we diverse groot distributiecentra's waar het merendeel van ons assortiment op voorraad is. Op deze manier kunnen we onze snelle levering garanderen.

Waar is mijn bestelling?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, duurt het gemiddeld één werkdag om de producten op te halen, in te pakken en aan de transporteur te overhandigen. 
Wanneer je bestelling bij het sorteercentrum van de vervoerder is aangekomen, ontvang je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Heb je na 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan kan je altijd de status van je bestelling navragen via onze live chat of een e-mail sturen naar info@doika.be.

Mijn Account

Handig! Beheer je adressen, volg de status van jouw bestellingen en bekijk de nieuwsbrieven. Door een account aan te maken bij Doika, kun je sneller afrekenen, meerdere verzendadressen opslaan, jouw bestellingen bekijken/volgen en meer.

Retourneren

Wanneer je bestelling geleverd is heb je 30 dagen de tijd om van gedachten te veranderen. Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling dan kun je deze zonder opgaaf van reden retourneren. Belangrijk is wel dat het product in "nieuwstaat" is. Ook moet het in de de originele verpakking zitten. Tevens zijn de retourkosten voor de klant. Wel heb je de mogelijkheid om het product gratis op locatie binnen te brengen.

B2B

Indien je voor jouw bedrijf besteld dat in Nederland gevestigd is, kan je bestellen volgens Intracommunitaire levering. Dit wilt zeggen dat u kunt bestellen met vrijstelling van btw. Om ervoor te zorgen dat u op deze manier bij ons kunt bestellen, dient u met ons contact op te nemen. Er moet steeds vooraf betaald worden, alvorens wij tot verzending overgaan.

Offerte aanvragen

Wil je een product op maat laten maken? Dat kan bij Doika! Vraag een offerte aan. Bij afname van meer dan 5 stuks kunnen wij je een aantrekkelijke korting geven. We helpen je graag verder.

Klachten

Wij doen alles voor een tevreden klant. Mocht je toch een slechte ervraring hebben gehad bij Doika van het product of van de service, dan horen wij dat graag.

Garantie

Wij leveren alleen producten met fabrieksgarantie. Toch kan het gebeuren dat een product na gebruik defect raakt. Neem hiervoor contact met ons op.

Over Ons

Werken met kwaliteitsproducten in combinatie met snelle levertijden en de scherpste prijzen zorgt voor veel tevreden klanten! Dit zorgt voor een ongelooflijke werktevredenheid. De visie die ik had voor Doika was om de klant centraal te stellen. Dit hebben we gedaan door alles wat we doen rondom de site hierop te richten. We investeren enorm veel in het gebruiksgemak van de website en ook in de benodigdheden om de klanten zo snel mogelijk van dienst te zijn.


Heb je nog vragen?

Wij helpen je graag verder!

+32 (0) 492 82 38 48

Enkel Nederlands

Mail ons

info@doika.be

Contact form

Klik hier

Chat met ons

24/7 bereikbaar

Veelgestelde vragen

Over Doika

Aardig van je om het te vragen. Doika bied je het beste voor Tuin & Buiten. Advies van productexperts en razendsnel verzonden. Aangenaam! Meer over Doika...

Nee, wij hebben geen showroom. Het is echter wel mogelijk om bepaalde producten te komen bekijken. Dit is altijd op afspraak. Om een afspraak te boeken, mag je ons contacteren via onze live chat of een mail sturen naar info@doika.be.

Indien je vragen hebt over een bepaald product, kun je ook contact opnemen met onze klantendienst, info@doika.be, live chat of tel. +32 (0)49-2823948

Al de prijzen op onze webwinkel zijn inclusief btw.

Bestellen

Ons klantenserviceteam bestaat uit service- en productexperts. Heb je een vraag over een product? Dan stel je je vraag het best via onze Livechat die 24/7 beschikbaar is. Op die manier kunnen wij je vraag direct aan de juiste productexpert stellen en krijg je het beste antwoord. Het kan gebeuren dat we een vraag niet kunnen beantwoorden, maar dan sturen we je een e-mail met het antwoord op je vraag.

Je kunt op 2 manieren een account aanmaken:

1. tijdens het bestelproces kun je een account maken selecteren. Er wordt dan automatisch een account voor je aangemaakt.
2. Op de inlogpagina kun je een account aanmaken door bij 'Maak een account aan' te klikken. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail. Ook zal je dan altijd de laatste updates ontvangen omtrent je bestelling en ontvang je kortingscodes tot maar liefst 40%.

Om een bestelling te plaatsen is het niet nodig een account aan te maken. Je kunt ook afrekenen als 'gast'. Als je wel een account aanmaakt, ontvang je hier informatie over je bestellingen, nieuwsbriefinschrijvingen en statusupdates van lopende bestellingen. Toekomstige bestellingen zullen ook sneller gaan omdat je alleen maar hoeft in te loggen.

Af en toe kan het voorkomen dat de online bestelling om een of andere reden niet goed werkt. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice, wij zullen het voor je nakijken en je verder helpen. Indien nodig kunnen wij de bestelling ook handmatig voor je opmaken.

Dit is in sommige gevallen mogelijk. Dit is afhankelijk of wij het product op voorraad hebben en bij welke distributiecentra het product op voorraad is. Om hier achter te komen kan je ons een bericht sturen via onze live chat met het verzoek het product op te halen of te omschrijven welk product je graag zou willen ophalen of zien.

Ja, dit is mogelijk.

Ja, dit is zeker mogelijk. Bij het afrekenen kan je je bedrijfs- en BTW-nummer vermelden.

Helaas is er geen standaard korting voor hoeverniers. Zowel online als offline hanteren wij al de scherpste prijzen. Bij afname van grote hoeveelheden of grotere projecten kunnen wij vaak wel een korting geven.

Bezorging

De bezorging van al onze producten is volledig kostenloos.

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt enkele gewenste afleverdata aangeven in het opmerkingenveld in de winkelwagen. Hiermee zal rekening worden gehouden, maar het is geen garantie dat het op de opgegeven datum geleverd zal worden. (Voorbeeld: Graag levering op 12 oktober)

Dit is vervelend, maar geen ramp! Laat ons a.u.b. altijd tijdig weten dat er op de dag van levering niemand aanwezig zal zijn. Ook raden wij aan om altijd een briefje op de deur te plakken, met een kort woordje voor de koerier, zodat hij alsnog kan bezorgen. (Bijv. graag aan de zijkant van het huis plaatsen) Zo voorkom je onnodige 2e bezorgkosten.

Dienst na aankoop

Nadat je je bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, duurt het gemiddeld één werkdag om de producten op te halen, in te pakken en aan de transporteur te overhandigen.
Wanneer je bestelling bij het sorteercentrum van de vervoerder is aangekomen, ontvang je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Heb je na 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan kan je altijd de status van je bestelling navragen via onze live chat of een e-mail sturen naar info@doika.be.

U ontvangt altijd automatisch een factuur na het plaatsen van een bestelling. Deze factuur ontvangt u na betaling. De factuur wordt per mail vestuurd en het kan gebeuren dat deze in uw spam terecht komt. Gelieve dus ook uw spam te controleren. TIP: indien u een zakelijke klant bent, gelieve bij het afrekenen het bedrijf en uw BTW-nummer te vermelden. Hier is een vakje voor. Op deze manier komt het op de factuur te staan.

Als je meerdere producten bij ons bestelt, kan het voorkomen dat wij deze, vanwege de lengte of het gewicht, in meerdere aparte pakketten naar je toe sturen. In het sorteercentrum van de transporteur kan het gebeuren dat de pakketten gescheiden worden en dat het ene pakket eerder aankomt dan het andere. Controleer je Track & Trace code of bezoek onze orderstatus pagina voor het aantal pakketten dat naar je onderweg is en welke al zijn afgeleverd.

Heb je alle pakketten ontvangen, maar mis je toch nog een product? Geen nood. Stuur een e-mail naar info@doika.be met je vraag en ordernummer en wij zorgen ervoor dat je het product zo snel mogelijk ontvangt.

Is je bestelling kapot of beschadigd tijdens de verzending, of valt het defect binnen de garantieperiode? In dat geval kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als je ons een foto, vraag en ordernummer stuurt naar info@doika.be kunnen we kijken hoe we de beste oplossing kunnen bieden.

Ruilen en retourneren

Geen probleem! Retourneren bij Doika is gratis binnen 30 dagen na aankoop als je het binnenbrengt bij ons distributiecentrum. Wil je het product liever door ons laten ophalen of per koerier laten versturen dan zijn deze kosten voor jouw eigen rekening. Indien je product binnen de garantieperiode kapot gaat kan je een retour aanvragen zodat wij jouw product kunnen repareren of vervangen, in dit geval is het altijd gratis. Je kunt een retour aanvragen via onze mail met een ingevuld retour document. (mail naar info@doika.be) Wanneer je jouw retouraanvraag hebt ingediend zullen wij jouw aanvraag controleren en ontvang je een bericht met de verdere instructies.

Wij kunnen uw bestelling nog aanpassen als u zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt. In sommige gevallen is de bestelling al verwerkt en verzonden. In het laatste geval kunnen we de bestelling niet meer aanpassen.

Ja, dit is mogelijk, behalve als het artikel op maat is gemaakt of als het al naar je onderweg is.

Offerte

Een offerte aanvragen kan via mail, contactformulier of telefonisch bij onze klantendienst.

Neem hiervoor eenvoudig contact op met onze klantendienst, wij zullen de levering direct voor je opmaken.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Indien je meer dan 10 stuks wenst te bestellen, kan er iets aan de prijs gedaan worden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Product Accessoires

Het uitlaseren van je huisnummer is mogelijk bij de brievenbussen van het merk Geroba. (Twijfelt je of de brievenbus die je wenst van Geroba is? Kijk dan in de titel of je er Geroba in ziet staan, ook kan je in de specificaties terug vinden als het een brievenbus is van Geroba) Als je een uitgelaserd huisnummer wenst bij je nieuwe brievenbus van Geroba, moet je zowel de brievenbus toevoegen aan het winkelmandje als ook het uitlaseren van het huisnummer product toevoegen aan je winkelwagen. Nadat je beide producten hebt toegevoegd kan je het gewenste cijfer toevoegen in het opmerkingen vakje in de winkelwagen. (Bijv. uitlaseren huisnummer 13.)

Net toegevoegd aan uw verlanglijstje:
Mijn verlanglijstje
U heeft dit product net aan de winkelwagen toegevoegd:
Ga naar de winkelwagen