Voorraad
Waarom Doika? Grote voorraad! Bij Doika hebben we diverse groot distributiecentra's waar het merendeel van ons assortiment op voorraad is. Op deze manier kunnen we onze snelle levering garanderen.
Veelgestelde vragen
Is mijn product op voorraad?
- Op elke productpagina geven wij aan of het product op voorraad is. Ook geven we aan wat de bijbehorende levertijd is. Sommige producten hebben wij niet op voorraad, maar kunnen wel door de leverancier worden opgestuurd.
Kan ik een product reserveren?
- Helaas is het niet mogelijk om een product te reserveren als het niet op voorraad is. In sommige gevallen kan je je abonneren op een notificatie wanneer het product weer op voorraad is. Dit kan als er een grote blauwe knop op de productpagina staat met de tekst 'hou me op de hoogte'.
Maatwerk producten?
- Doika kan je in de meeste gevallen voorzien van maatwerk producten. Zo kunnen wij dierenverblijven, brievenbussen, plantenbakken, ... op maat voor jou maken. Als je een maatwerk product wenst aan te vragen, kan je dit doen door een mail te sturen naar info@doika.be of ons te sturen via onze live chat. In de meeste gevallen kunnen wij je binnen 2 werkdagen een offerte toesturen via mail.
Kan ik ook producten vooraf bekijken of afhalen?
- Doika heeft nog geen fysieke showroom. Het is daarom in de meeste gevallen niet mogelijk om producten te bekijken of jouw bestelling af te halen. Wel zijn er uitzonderingen als je toch twijfelt neem dan contact met ons op via de live chat of stuur ons een mail naar info@doika.be